Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2015

Ωχ,Παναγία Μου,στα πιάτα των Foodbloggers!!!


Γειά σου κοπελιά μου,σ'έχασα...κι εσύ μ'έχασες αυτές τις μέρες, αλλά τι να σου κάμνω που λένε και οι Πολίτισσες,είναι να μην ανοίξω το στόμα μου η Σαββατογεννημένη!!
Σου ΄λεγα τις προάλες για τη φίλη σελέμπριτι από την επαρχία και νάσου σκάει μύτη το Ελενάκι στην πρωτεύουσα...Ω,ναι...είχα μουσαφίρισσα,διότι όπως καταλαβαίνεις,φιλοξενήθηκε στο "βασίλειό μου"...για τις ώρες του ύπνου και της χαλάρωσης...κατά τ'άλλα κάναμε τουρισμό στην υπέροχη Αθήνα,το λατρεύω αυτό το σπορ!!

Α,δε σου 'χω πει...η Έλενα είναι blogger!!! Βέεεεβαια..εξού και η σελεμπριτοσύνη...διότι τι κάνει η σύγχρονη, ψαγμένη Ελληνίδα μάνα? Θα σου πω εγώ τι κάνει : μαγειρεύει για τα παιδιά υποτίθεται -κι επειδή έχει σκυλοβαρεθεί να φτιάχνει το ίδιο μπριάμ κάθε βδομάδα, πειραματίζεται με τους πιο απίθανους συνδυασμούς υλικών και στο τέλος τα σαβουρώνει μόνη της...Ε, οι λιγότερο βαριεστημένες τα μοιράζονται και με τις διαδικτυακές τους φιλενάδες μέσω των blogs.Αυτή λοιπόν είναι η συνομοταξία των foodbloggers! Κι επειδή από μικρό δε μ'έλεγες και κακόφαγο -μάλλον το αντίθετο- ο καλός Θεούλης με "πέταξε" στην κυριολεξία μέσα στα πιάτα τους!! 

Και είναι τόσο ωραίο αυτό το ταξίδι κοπελιά μου σου λέω... το΄να βράδυ στην νεοκλασσική μπυραρία της Αγίας Παρασκευής να τσακίζεις υπεργιγάντιο σουβλάκι ψαρονέφρι και μπύρες, και καπάκι το επόμενο, στη βεράντα του "Διονύσου-Ζόναρς"  με θέα την Ακρόπολη, να κάνεις σεμινάριο γευσιγνωσίας από τους γκουρού της γαστρονομικής δημοσιογραφίας, σε μια μυσταγωγία 12 πιάτων και να ερωτάται ο νέος και ταλαντούχος σεφ στο τέλος της βραδιάς "Αποδομημένη παπάρα πότε θα δοκιμάσουμε??"

Πολύ φαί μάνα  μου σε λέω... την επομένη να μας έβλεπες, με την πιο ανατρεπτική παρέα ever στα μπιφτεκάδικα της Γλυφάδας...ναι βρε, εκεί που πήγαινες πιτσιρίκι με τους γονείς σου τις Κυριακές κι αργότερα παρεούλα με τους συμφοιτητές και το γκομενάκι...
Είμαστε λοιπόν τώρα με την Έλενα, τη φίλη Κατερίνα την Αθηναία foodblogger (άλλη ώρα θα σου τη συστήσω), τον καλλιτέχνη φίλο της Αθηναίας και τη νέα φίλη αστρομάγισσα-life coach... 
Αυτόν τον τύπο λοιπόν τον καλλιτέχνη τον "ερωτεύτηκα",έχει αυτό το λάγνο βλέμμα του τρελού που με εκστασιάζει και την προσωπικότητα του κοσμοπολίτη τουρίστα της ζωής...είναι αυτή η σπίθα που λατρεύω να διακρίνω στους ανθρώπους! Τώρα για τη μάγισσα τι θέλεις να σου πω? Είναι το είδωλό μου!! Γυναίκα με στυλ,δεν έχω καλύτερο! Ταξιδεμένη, μορφωμένη και ανήσυχο πνεύμα ξέρει τι ήταν σε όλες τις προηγούμενες ζωές της!! νταξ, αν δεν είχε μάθημα μαγειρικής η Αθηναία ακόμα εκεί θα ήμασταν να τρωγοπίνουμε και να γελάμε με τις τραγικές ιστορίες από τις υπέροχες κατά τα άλλα ζωές μας!!

Αγάπα τη ζωή και θα σου φέρνει δώρα...

Εγώ σου το 'πα την πρώτη φορά, θα ζω και θα το μοιράζομαι μαζί σου...ζήσε κι εσύ...είναι υπέροχο κοπελιά μου!!

Love,
Κάτια 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου